mandag den 26. september 2011

Pink tema

I min have er der i øjeblikket en masse pink blomster....ikke just min ynglingsfarve, men smukke er blomsterne jo.

Frøkenhat eller Zinnia

Dahlia

Asters

Sankt Hans urt
Jeg købte et citrontræ i sommers og må nok sand,e at jeg ikke når at få modne citroner, men de er da ved at være pænt store, de mangler bare den rette kulør...
Vindruerne er der rigtig mange af i år, vi når slet ikke at få dem spist, selvom hele familien har været forbi og ungerne har fået med i store poser til kammeraterne

I weekenden fik vi kørt kompost ud i alle beddene, det var hårdt arbejde, men det pyntede! Vi fik klippet hækken og pakket trampolinen væk for denne sæson. Jeg nåede også et 5km løb, tiden taler vi ikke om og så var vi ude at se Vesterlund Efterskole, hvor min datter nu er skrevet op til 10.klasse. Nå ja, så har vi også haft sygt barn siden i onsdags! Godt jeg har en omsorgsdag i dag, lillemanden er hjemme og jeg skriver opgave og får ryddet (mmeget) lidt op.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar