mandag den 19. september 2011

Nye loppefund

Weeeeeee jeg har vundet en Give Away hos filihunkat

Jeg hjalp et større loppemarked i Billund i lørdags. Jeg var placeret ved legetøjet og i guder  hvor bliver der smidt meget velfungerende og dyrt legetøj ud! Vi lever i et MEGET priviligeret samfund......Da loppemarkedet var ovre, kom der nogle genbrugsbutikker og tog hvad de ville have - det var ikke meget (?) og derefter måtte alle de frivillige tage, hvad de ville have.
Jeg fandt nogle helt nye brætspil bl.a. "Kongespillet" og "Krøniken" - ingen af dem var brugt. Derudover fandt jeg en del træpuslespil og lidt andre småspil. Jeg tog en hel kasse smålegetøj med masser af soldater, cowboyder og masser af andre godter - vi har næsten ikke set drengende siden! Jeg fandt to helt nye klæd-ud-dragter; Bamse og Hafferlaffen. Der var 2 legetøjs porcelænskaffestel og en fin barnetoilettaske. Der var en del Lamaze legetøj, der bliver vasket og solgt videre. Jeg fandt også, det I ser på de nedenstående billeder;







1 kommentar:

  1. Skønne sager. Skægt du kender Ærøskøbing. Kunne være skønt med en børnefamile mere på øen...

    KH Louise

    SvarSlet