tirsdag den 27. september 2011

Lidt laks og løb!

Der er lidt laksefarvede blomster i haven.....laksefarvet, jeg ved ikke om det er specielt flatterende......?

En kaktus dahlia

Floks

Lidt flere floks

En af de sidste New Dawn roser

Høstanemone

Da jeg var i Hune købte jeg denne alunrod, jeg er helt vild med dens karamelfarve! Den bliver så lækker næste år :-)

Jeg forsøgte mig med disse tandstikkeurt, men med begrænset held - der er kun kommet to blomster! Og de har kun været i blomst den sidste uges tid. De er ellers rigtig smukke i buketter.

Jeg løb vores lokale Labriløb i søndags - 5km. Det var super hårdt efter ikke at have løbet i 2½ uge pga. sygdom. Mine ben har været rigtig ømme i dag, men jeg kom alligevel afsted med løbeklubben i aften og løb også 5km her - dejligt at være oppe på hesten igen ;-) Der er dog frygtelig langt op til de 10km, jeg har tilmeldt mig i midten af oktober!

Løber du? Hvor lang tid gik der inden du oplevede, at det ikke var hårdt at løbe 5km? Jeg har løbet i 1 år nu og er stadig ved at "dø" hver gang!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar