fredag den 13. april 2012

Noget er forsvundet fra min stue.....

Nogen der kan gætte hvad der er forsvundet?

Jeps jeg har fjernet fjernsynet, eller husalteret som det næsten var blevet, fra vores stue - og alle er alligevel endt derinde, så er der enten spillet PC, tegnet eller læst! Det skal lige tilføjes at huset rummer yderligere 3 stk. TV, så jeg er ikke totalt brutal ;-) Selv min mor som skulle passe ungerne mens vi handlede i Tyskland til konfirmation, endte med at blive i sofaen og læse! Jo jo indtil videre er planen lykkedes......må nok ty til ét af de andre på søndag kl. 20, når der kommer Downton Abbey!

Skal på seminariet i Odense i dag fra 15-20 - heldigvis henter min mand mig og så suser vi i Ikea og køber lidt småting.

2 kommentarer:

  1. Ååååh, jeg er BESAT af Downton Abbey, og HVER søndag håber jeg, at NU finder Matthew og Mary sammen! :D

    SvarSlet