søndag den 14. august 2011

Kartoffelpizza

I forgårs fik vi kartoffelpizza, desværre kunne vi ikke opdrive gedeost herude på landet, kun i smørbar format, men istedet brugte jeg feta, som var salt, men ikke havde en speciel krydret smag.

Den smagte dejlig og næste gang tror jeg at jeg vil tilføre pesto og så selvfølgelig gedeost :-)

I aftes grillede vi en roastbeef, mmmmmmm den blev god. Først blev den brunet på alle sider og så kom den i stegholder med rødvin, løg, gulerødder og timian under i en foliebakke. Den blev grillet til den var 54 grader og hvilede derefter i ca 10-15 min - den blev mums!

Katten Ib sover de sjoveste steder i forgårs fandt jeg den i ungernes weekendseng og i går fandt min yngste søn ham i den balje, vi bruger til at gøre toilettet rent. Det synes yngstemanden var evigt sjov og han grinede og grinede og sagde at Ib sov på toilettet.....ja der skal heldigvis ikke så meget til, når man er knap 4 år :-) Den store spørger hvorfor drenge/mænd har et adamsæble og den allerstørste, er bare 100% ulidelig teenager! Godt jeg har min søde mand til at støtte mig! Godt nok havde jeg mareridt i nat og stod tidligt op, fordi jeg ikke kunne sove mere - jeg var helt grådlabil! Jeg drømte, at manden min forelskede sig i en anden og gik fra mig! Puha sikken et mareridt - tror hellere jeg må lave en kop kaffe klar til ham......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar