fredag den 30. september 2011

fra A-Z

A. Age: 34,2
B. Bed size: 180x200
C. Chore that you hate: tømme opvaskemaskine og lægge vasketøj på plads!
D. Dogs: Uh ha ville gerne have en Tintin-hund, men både manden og katten Ib modsætter sig!
E. Essential start to your day: Nescafé gold med en sjat mælk og synet af mine dejlige unger.

F. Favorite color: Rød
G. Gold or Silver: Guld
H. Height: 164 cm
I. Instruments you play(ed): Min far havde en musikforretning i Kolding i 1980'erne - alle instrumenter var indenfor rækkevidde - hvad sendte de mig til? Blokfløjte! Jeg kan stadig "I skovens dybe stille ro", hvis nogen er interesseret....
J. Job title: Lærer med særlige kvalifikationer, står der på min lønseddel....det vil sige uuddannet! Ellers har jeg en bachelor i pædagogisk arbejde => pædagog og p.t. er jeg meritlærerstuderende. Mor og hustru kunne også være jobtitler....
K. Kids: Dem har jeg 3 stk af.
L. Live: Næsten i Legoland! Da jeg var barn drømte jeg om at bo i Duploland....

M. Mother’s name: Mor og Diana.
N. Nicknames: Møffe.
O. Overnight hospital stays: Kun i forbindelse med med mine fødsler  
P. Pet peeves: Smålige og egocentrerede forældre, der sætter egne behov over deres børns. Sådan nogle oplever jeg jævnlig i mit job....
Q. Quote from a movie: Always look on the bright side of life......Life of Bryan
R. Right or left handed: Venstre
S. Siblings: Lillebror
T. Time you wake up: 5.50
U. Underwear: ja
V. Vegetable you hate: Rosenkål
W. What makes you run late: sker sjældent, men hvis det er tilfældet, så er det dårlig planlægning.
X. X-Rays you’ve had: None
Y. Yummy food that you make: Min fars wienersnitzler med karry, fløde og ananassovs....rigtig 80ér mad
Z. Zoo animal: Øh.....pas

Ingen kommentarer:

Send en kommentar