søndag den 1. juni 2014

1. juni i haven efter en weekend på Jelling Festival

Vi er lige kommet hjem efter nogle gode dage på Jelling Festival - vi bor på Fårup Sø camping, der har en busservice hele festivallen igennem - bus hver halve time til og fra pladsen. Vi nyder nogle sjove dage med nogle venner og glæder os også til at komme hjem til ungerne igen, der dog har hygget sig med deres Momse.

"Velkommen hjem mor og far og Esben"
Min have byder næsten dagligt på noget nyudsprunget og om en lille måneds tid er Dahliaerne klar - jeg glæder mig!

Gul klatrerose - kan ikke huske navnet
Hjulkronen er godt på vej

Salvie

Kan ikke lade være - se lige hvor flot de står - mine velduftende aftenstjerner

Et hvidt prydløg

En akeleje - jeg har lyserød, pink og blålilla 

Pæon/bonderoseknop - myrerne elsker dem!

Bronzefennikel - en favorit i buketter

Prydløg

Dronningebusk

Gul haveiris

Endelig lykkedes det i min have - fingerbøl
Lupin

lodden løvefod

Små potteroser


Ingen kommentarer:

Send en kommentar