mandag den 9. april 2012

Så er det snart retur til hverdagen

Forrige torsdag da jeg kunne gå på påskeferie, virkede det som om at der var en evighed til vi skulle starte igen, men nu er det nu - i morgen melder hverdagen.....jeg føler mig ingenlunde parat, synes kun jeg nåede en  brøkdel af det jeg skulle.....

Vi startede ferien med en gang kondi-bingo - det synes drengene var sjovt og vi endte med at gå små 5km, det er temmelig langt for små 4-årige ben, men han klarede det i stiv arm, selvom det blæste en pelikan. Efter turen var der arrangeret varm kakao og hjemmebagte boller - dejligt. Drengene høstede hver et påskeæg, så turen var ikke helt forgæves....



Ferien er blevet brugt til at prøve at lave tartelletter  med høns i asparges - det gik rimelig godt, selvom jeg fik at vide at de nu altså ikke smagte lige så godt som Olde-Lillis ;-)


Jeg har delt gode øller med min husbond - denne her er én af mine favoritter, 4,95 i Superbrugsen!

Vi har bagt kanelsnegle og lavet snobrød med pølser over bål i haven, som er gjort mere eller mindre klar til konfirmationen.
Far og søn står for remouncen til sneglene

Vi har sat kovetten i vores lokale krigshavn, med laug, sang og en brændevin. Ungerne kunne fiske/fange ænder hvor der stod et nummer på, hvorefter et af numrene blev råbt op og vinderen fik et gavekort på 3000kr til Lalandia - vindernummeret var 144, Johan havde nr. 143!




Ellers har vi været til påskefrokost, geocachet, gjort rent, læst bøger, set film, lavet noget arbejde etc. Nu starter hverdagen - kom an!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar