onsdag den 11. april 2012

Det var kattens......en Kähler vases endelige :-(

Dette syn mødte mig da jeg kom hjem i går - jeg havde bænket mig med en rugbrødsmad og havde kvidret nogle minutter med en kær veninde, da jeg opdagede miseren;


Den fine julegave var smadret - katten havde opdaget noget spændende ude på vejen og var kravlet op i vindueskammen, hvor der altså ikke var plads til både Kähler og kat :-( Den var altså i bad standing - katten altså......

Meeeeen det varede nu ikke længe, for den var nu så sød som den lå der i min nyerhvervede genbrugsstol.


 Min mand og jeg var i Midtjylland efter denne lænestol og køberen synes vi så bekendt ud - så jeg sætter et eftersøgningsarbejde igang og finder, gennem google ud af, at vi IKKE kender kvinden, men til gengæld opdagede jeg hendes lidt triste skæbne; hun havde mistet et barn halvvejs i graviditeten og efterfølgende fået et andet barn, som så mister livet efter nogle år pga. sygdom - hun boede nu alene i en lille lejlighed efter en skilsmisse fra drengenes far......hun søgte kirken og deltog i mange sociale arrangementer. Jeg skulle aldrig have googlet hendes navn!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar