lørdag den 21. april 2012

Lokkerne er faldet og lopper er fundet

I går blev der klippet mindst en halv meter hår af mig - jeg er ganz kort og om et øjeblik skal jeg ned til frisøren igen, fordi jeg ikke synes det er kort nok!


I torsdag nåede jeg i et par genbrugsbutikker. Jeg fandt guld synes jeg og får specielt svært ved at skille mig af med den blå vase og sukker/fløde sættet tror jeg også blvier herhjemme. Lampen og den blå vase var halv peberet - Røde Kors i Egtved er generelt dyre, specielt med deres møbler, jeg synes genbrugsbutikker selvfølgelig skal tjene gode penge, jeg er selv frivillig i vores lokale røde Kors butik, men de skal passe på ikke at blive antikvitetsdyre (det er vist ikke et ord :-/)







Den sidste modulopgave er afleveret til seminariet - forude venter kun eksamen!!!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar