tirsdag den 18. september 2012

Weekendens loppefund og blodrøde hindbær fra haven

I lørdags hjalp min datter og jeg til et stort velgørenheds loppemarked i Billund. Vi stod for de lokale spejdere og tjente således en skilling til dem - vi er gode til foreningslivet herude i Vorbasse og pga alle de frivillige hænder og selvfølgelig vores årlige marked, er kontingenterne til fritidsinteresser ca. 50% af hvad man betaler i andre byer - og så hygger vi os med at hjælpe til i forskellige sammenhænge - jeg gør i al fald!

Jeg fandt disse lopper efter at loppemarkedet fra forbi - der må alle hjælperne tage hvad de vil have ganske kvit og frit!

En gammel tavle
Helt nyt fransk stentøj
Søholm væghængt lysestage
Urtepotteskjuler
Briolegetøj - nyt! Passer til togskinnerne
Diverse dåser
En lille musikuro

Jeg har ikke set Brio-tingen før - men det er fedt den passer til togskinnerne som den mindste stadig finder frem engang i mellem.

Jeg har fuldt skema alle dage i denne uge, pånær i dag hvor jeg ikke kunne pga. en massørtid. Så der er nok at se til.....

I haven er der gang i hindbærene - jeg fandt en lille skålfuld i dag - Uhmmm. Jeg drømmer i øjeblikket om en svampetur med én der ved noget om det......







En Mr. Happy (?) sparegris




Jeg kan simpelthen ikke finde ud af at opstille billederne pænt!!!!! Undskylder på forhånd!




 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar