fredag den 7. september 2012

At flyve med Ryanair....

Der er mange, der brokker sig over Ryanair og deres service. Man skal tjekke ind online hjemmefra, hvis ikke man har styr på det koster det vist 400kr - SÅDAN ER DET BARE! Det nytter da ikke noget at brokke sig over det? Læs reglerne. Ja det er irreterende at det koster en bondegård at tjekke bagage ind, meeeeeen omvendt så koster selve billetten en brøkdel af mange andre flyselskaber. Ja, der er sjældent rent ombord - men billetten var billig, jeg forventer i al fald ikke luksus eller lignende, når jeg betaler 450kr for en return rejse til London? Ja det er dyrt at købe drikkevarer og snacks ombord - så lad vær! Osv. osv.

Fik jeg nævnt, at jeg i slutningen af oktober rejser med en veninde og min datter til London? Med Ryanair? Bare fordi vi kan og fordi det er billigt!

1 kommentar:

  1. uh hvor jeg godt gad en tur til London. Sønnen min fabler om at han også ønsker sådan en tur. Hmm med så billig billetter kunne man måske godt overveje det.

    SvarSlet