søndag den 25. december 2011

Mere fest og flere gaver......

En julegave der straks blev taget i brug
Herhjemme står den på 7-års fødselsdag. Mit mellemste barn, min store dreng, er blevet 7 år. Han vågnede 6.15 fuld af forventningens glæde, hvilket jeg beundrer, ovenpå gårsdagen gavefest. Vi har rigtig hygget og fået leget lidt med legesagerne, (jeg bagte boller, ingen bager har åbent 1. juledag) inden gæsterne ankom kl. 10. Flere gaver og mere leg - livet er ikke det værste vi har.
Dengang i 2004 var vi indlagt i nogle dage efter fødslen og vi levede i en osteklokke som man nu gør, når man lige har født og man skal lære ens lille nye barn at kende. Dagen efter skete sunamien i Asien og det var først da vi blev udskrevet d. 30/12 og kom hjem at jeg forstod, hvor alvorligt det var - det var så underligt at være super lykkelig over ens familieforøgelse, mens vi samtidig hørte om alle historierne om familier, der var blevet splittet og ødelagt. Sådan er det engang i mellem. David er mit lille jule mirakel :-)  
Vi er trætte nu og jeg forsøger at koncentrere mig om "Annie Hall" - men det går ikke så godt.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar