tirsdag den 13. december 2011

Julens farver er rød og grøn

For mig er julens klassiske farver rød og grøn og derfor var det disse farver, der var temaet i min opdækning til vores familiejulefrokost i lørdags. Vi har alle lidt mad med og hygger os stille og roligt.
Jeg fandt først 2 bundter tulipaner til 25kr pr. bundt, men så faldt jeg over et bundt til 20kr, der var meget større i vores lokale brugs - det sker ikke så tit at tingene er billigere dér......
Jeg fandt disse filtsvampe i Søstrene Grene til omkring 7kr. pr. stk. og jeg synes de er vældig søde på en troldehassel - nogle år har jeg fyldt den med kugler i alle mulige størrelser i guld og rødt, det er også meget fint.


Håber at skulle inde og se Niceville på mandag med vores lille bioklub, filmen skulle være meget god?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar