fredag den 30. december 2011

En længere jagt efter nogle lækre støvler.....

I sommers fandt jeg nogle Ecco støvler (Jaffna) ved en Eccoforhandler på nettet. Jeg synes hjemmesiden ser meget plausibel ud og anede ikke uråd - købte støvlerne til den formidable sum af 750kr incl. forsendelse. en uge senere bliver pengene trukket, men ak skoene dukker aldrig op. Når jeg forsøger at trace med mit ordrenummer får jeg beskeden "Sorry, order no found" (Hvilket vel er dårligt engelsk) Ved lidt søgen på hjemmesiden, finder jeg ud af at deres kontaktmail er en gmail/hotmail....hmmmm

Havde I anet uråd?  http://www.eccousaonlinesale.com/

Jeg skriver flere gange til dem og skriver til sidst til Ecco om de kender til forhandleren - jeg hører aldrig fra nogen af dem.

Nå men jeg finder så støvlen på Amazon.co.uk for et par dage siden til 515kr incl forsendelse!!!! Wup Wup nu har jeg støvlerne på mine fødder - overvejer at sove med dem! De koster omkring 1200 herhjemme.....det kom de så også til at koste mig :-(


2 kommentarer:

  1. Støvlerne er rigtig lækre, men sikke en træls oplevelse!
    Du kan få banken til at trække betalingen tilbage. Ring til dem og få hjælp der, hvis ikke du allerede har gjort det.
    Klem fra
    mette b

    SvarSlet
  2. tak - men også når det er tilbage i august?

    /Mette

    SvarSlet