tirsdag den 31. januar 2012

Lykken er.....

At købe en buket blomster til sig selv (og resten af familien) på en solskinsdag, der bruges sammen med et 1stk. sygt barn!
100kr velduft, farver og glæde!
I min vindueskarm blomster de æblegrene jeg købte i sidste uge. Det giver lidt forårsstemning.....og lidt stress, da datteren min skal konfirmeres d. 29/4 ;-)


Jeg har lige erhvervet mig en, brugt, Iphone så Wordfeud; here I come! Har præsteret at ringe til 1 forkert person i dag, fordi jeg endnu ikke mestrer telefonen.....:-/

En travl uge herhjemme, et borgermøde i går, frivillig tjans på vores bibliotek og læseklub i aften, hvor vi skal snakke om Trisse Gejl. Skolefest på arbejdet i morgen og servering til en 60 års fødselsdag - oveni kommer så sygdom.....

2 kommentarer:

  1. Hvor lækkert med en buket blomster til sig selv! :)

    Jeg er HELT vild med grenene også! :)

    Kh. Jenny

    Ps. Der er længe til 29/4 :)

    SvarSlet
  2. Jeg ved det, men tiden går så hurtigt.....lige den anden dag var hun 2 år! :-)

    SvarSlet