lørdag den 13. oktober 2012

De sejeste unger og en ny brugt stol

Jeg stod ude på ruten til mit arbejdes (og alle andre skolers) årlige motionsløb  - jeg stor FRØS mens alle de seje unger igen og igen kom forbi mig - ruten var 2,2km og man skulle rundt minimum 2 gange, men en del tog både 3, 4, 5, 6, 7 og 8 runder! Mine egne unger var også ultra seje. Ham på knap 8 år tilbagelagde 16 km og min 14-årige seje tøs løb 4 km og svømmede 3200m!

 
Vedkommende der har lavet diplomerne glædede sig vist til jul ;-)
 
Jeg faldt over en rigtig læse-lænestol på DBA.dk - 250kr, det kunne min pengepung lige klare! Katten er ved at indvie den :-)
 
 
Dagene går meget hurtigt - arbejde, studier og lidt tid til familien - vi skal i den grad vænne os til at jeg ikke går hjemme længere!
 
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar