torsdag den 16. februar 2012

Typisk! Og lidt vinterferie

Dette her er billedet på en meget typisk situation for mig;


Var det knap 2 uger jeg havde den inden det skete.....? Ja det var det vist :-/ Og mine børn var helt uforskyldt - det kan jeg godt selv finde ud af :-)

Mine drenge og jeg inviterede deres Bedstemor med til teater på Koldinghus i tirsdags. Vi så Lille Virgil - drengene synes det var rigtig godt. Jeg blev helt nostalgisk - truppen, der spillede, var fra Dorthea Teateret i Kolding, og som barn spillede jeg med dér og havde nogle fantastiske oplevelser.


Bagefter gik vi en hurtig tur rundt i udstillingen om OleLund Kirkegaard




Min datter er taget med spejderne en uge til Schweiz - de hygger sig og vi glæder os til at hente hende ved toget lørdag morgen.

                                                           Katten nyder også ferien :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar