søndag den 26. februar 2012

En lidt småstresset blogger....

Jeg synes, der er rigeligt at se til i øjeblikket med arbejde, studier og ikke mindst familien, så blogindlæg er ikke lige det der ligger først for.....men et indblik i hvad der foregår i Moppeloppes verden p. t. følger;

Mine drenge var afsted, men min store datter gad ikke i år - buhu hun bliver så stor!
Piratkustumen er et loppefund - med prisskilt fra Disneyland und alles - 10kr!


Min datter, hendes veninde og jeg var på udkig efter konfirmandens sko, men det havde vi ikke meget held med. Jeg tror ikke, de er kommet frem endnu? Ikke i Vejle i al fald. Jeg faldt over en smykkebutik, der havde ophørsudsalg - jeg købte dette smykkestativ, så creolerne præsenterer sig lidt pænere. Jeg har solgt en del til mine kollegaer, så snart render hele den kvindelige del rundt med dem ;-)




Jeg er igang med de sidste moduler af mit studie og om et par måneder, oveni konfirmationen!, står den på eksamen, men så kan jeg forhåbentlig også kalde mig, udover pædagog, dansklærer.


På torsdag skal jeg til Rasmus Nøhr koncert med et par veninder. Uh jeg glæder mig til;
Jeg havde rod I mit hoved, uden overskud til noget
Bare et sort hul i min mave, som sprut og damer holdt i ave
Så kom du med kærlighed og fyldte hullet fuld af fred
Du gav mig sangene tilbage, nu synger jeg om dig hver dag

Og du er sød musik, det frækkeste nu er når du tøver lidt
Pausen du tager fra dit første skridt, mens du holder mig fast i dit øjeblik
Og nu kan jeg høre det, lyden af hjertet der giver helt slip
Suset når du kysser min øreflip, og bruset i brystet når du rører det blidt


Ingen kommentarer:

Send en kommentar