fredag den 28. oktober 2011

En vældig leg og et lille minde om sommeren

Min 4-årige fik modellervoks i fødselsdagsgave og der er rigtig blevet modelleret! De har hygget sig og nu er der voks i hele stuen ;-)




En 4-årig Spidermanfødselar
Min datter har skåret græskarlanterner - jeg synes de er rigtig fine, både roen og græskaret. Jeg har lige undervist 5. og 6. klasse om historien om Jack O'lantern - vældig fascinerende.

I morgen skal jeg have plantet nogle flere tulipanløg, både i en whiskeytønde og i de to zinkbaljer på billedet, i dem skal der nu ikke tulipanløg, men vibeæg - jeg håber de står flot til min datters konfirmation.
Jeg faldt over denne svane ude i min forhave, blandt alt det visne står denne ene ærteblomst - det er da lidt smukt og lidt vemodigt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar