søndag den 9. februar 2014

Vinterferie til London

Jeg er taget med en veninde på tur til London. Vi er fløjet med ryanair fra Billund og toog Stansted Express fra lufthavnen til London. På forhånd havde jeg booket togbilletter på virgintrains.com - da min datter skulle videre fra London med toget. Man kan bestille 90 dage før afrejse og det er meget billigt! Vi har bestilt hotel på hotels.com. Da vi ankom var elevatoren i stykker, så vi skulle flyttes til et andet hotel. En upgrading og med gratis morgenmad. Så vi bor nu på Park Grand hotel på queens garden i Notting Hill - not bad at all! Vi bruger undergrunden til at komme omkring og i går var vi på Victoria & Albert museum - det var vældigt - vi ville have været på national History museum, men der var en halv kilometer kø pga weekenden - vi prøver i morgen mandag. Vi spiste på Wagamama ved Towers Hill og det var ok - fantastisk udsigt.
I dag startede vi på Portobello Road og tog derefter til Oxford street - vi var overraskede over at alt først åbner 11.30-12 om søndagen. Frokost på Ponti's - lækkert. I aften vil vi på Jack the ripper Tour.....