onsdag den 12. juni 2013

Sommeren er over os

Så kom sommeren endelig - den var tiltrængt.
Jeg har afsluttet mit andet og sidste linjefag historie og vi sluttede med bravour - et 12-tal - fantastisk! Min studiemakker, der er bosat i Belgien, kom herop en uge før og så flyttede vi ind på en campingplads i Ribe i en venindes campingvogn, og så svedte vi ellers tran i varmen i forteltet, mens vi forberedte. Ja vi var nødt til at spise noget af de 3 kg chokolade, hun havde medbragt fra Belgien, så den ikke smeltede....
Forberedelserne

Vi var oppe i kulturmødet og eksemplificerede med det 3. korstog - denne sjove streg brugte vi i vores dias :-)

Så mangler jeg kun almen didaktik, men jeg har valgt at holde et års pause i studierne, da jeg kun kan få fuld tid ude på arbejdet og samtidig skal jeg starte en 1. klasseårgang op med 35 børn, som jeg skal være klasselærer for. Synes det kræver al min tid!

Jeg tager flere og flere buketter ind fra haven - speciel nu når løvefoden er i blomst, for den fylder så godt i buketterne.

Lupiner og lodden løvefod - helt enkelt
Diverse tulipaner, hybenroseblade, forårsvortemælk og duft snebolle


Vi har forsøgt at lave calzonepizza på bål - 1. pizza var totalt mislykket, men 2. var meget bedre - kodeordet er vist "kraftigt sølvpapir"!


MEGET mislykket
Uhmmmm

Ingen kommentarer:

Send en kommentar