søndag den 26. august 2012

Nyder sensommerens blomster

Jeg har haft travl i denne uge med masser af vikartimer, studiearbejde, bestyrelsesmøde og lidt koncert fredag aften - lørdagen var vi tømmermændsramte og i dag har vi forsøgt at være lidt nyttige.....jeg har bagt en fedtfattig drømmekage, det gik ikke så godt; for det første havde hverken jeg eller vores lokale supermarked brun farin, så jeg brugte muscovadosukker, det blev aldrig godt, og ikke nok med det, så opdagede jeg meget sent i processen at jeg ingen kokos havde, og irreterende nok havde min mand spurgt om jeg var sikker på ,jeg havde alle ingredienser....det plejer nemlig at gå sådan her. Det blev en noget underlig kage, men der er ikke noget, der er så skidt, at det ikke er godt for noget....jeg har jo ikke godt af kage, så jeg lavede en smoothie istedet!

Jeg har fået den endelige godkendelse til at jeg må læse mit meritstudie, mens jeg er på dagpenge (!) - det stod også klokkeklart i lovgivningen.





Vi var nødt til at købe Anders And i denne uge ;-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar