fredag den 23. marts 2012

Fredagsmenuen

Herhjemme har vi tradition for hjemmelavet pizza om fredagen - alle har deres egen specielle variant. Én vil ikke have tomatsovs, én ingen ost, én ingen pepperoni osv. Jeg har altid fået tomatsovs med chili, frisk mozzarella og basilikum samt rød peber - en opskrift helt tilbage fra de første Isabella Smith tvprogrammer. Jeg har dog fået en ny variant; pesto eller tomatsovs, kartofler i skiver, feta eller cheddarost og til sidst rosmarin uhmmmmm min mand snupper altid et stykke af min! En anden tradition er fredagssnolder ;-) denne SKAL indeholde et Kinderæg til hver (barn!).

Inden den har været en tur i ovnen



Min bil er kaputski! På vej til job den anden dag gik den pludselig i stå - en sprungen tandrem = dyr regning! Nu er fyret, ovnen og bilmotoren gået - nu synes jeg vi har taget vores del! På den positive side var vi noget så kedeligt som til pensionsoversigtsmøde i banken i går og de sagde: " de sjældent havde set unge mennesker, der var så godt dækket ind " - jeg blev mest smigret over vi blev betegnet som unge mennesker ;-) Jeg klager som lærer bestemt hverken over løn eller pension - men jeg synes de presser arbejdstidscitronen i øjeblikket, så jeg vil nyde en aften med mine kollegaer til generalforsamlig i vores fagforening og håbe at der kommer nogle i toppen, der tør og kan udfordre det kommunale maskineri!

I morgen står den på Krimimesse i Horsens, uhhhhhjeg glæder mig til Jussi, Elsebeth, Sara, Anna G. og alle de andre

http://horsensbibliotek.dk/krimiblog/

God fredag til jer alle

Ingen kommentarer:

Send en kommentar