fredag den 29. juli 2011

Loppefund

Jeg har været på Brørup Marked med min søde svigermor idag. Der var SÅ mange mennesker! Jeg var heldigt at finde 2 store sæt playmobil og en Turtles bil til mine drenge samt en zinkbalje til mig selv. 175kr for legesagerne (Der var en papkasse og en plastikpose fuld) og 150 for baljen. Bagefter var vi i en genbrugsbutik, der fandt jeg et Bing & Grøndahl sukker/fløde sæt (Henrik Stellet) til 50kr! Det var et fund, det vil blive solgt til næste års Vorbasse Marked.
Vi fandt lige en sidste genbrugsbutik og der faldt jeg over to keramikvaser til 20 kr stykket. En Jasba og en Strehler...de vil blive solgt for noget mere i min lille "butik" ;-)
 
jeg ved da ikke, hvad jeg skal gøre med alt det jeg når at finde inden næste års marked...

Til sidst lige et lille billede af Ib :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar