mandag den 18. juli 2011

Skrammelsamler

Jeg har samlet "skrammel" sammen det sidste års tid og vores lille hus var lige ved sprænge med alle de ting på loft, hems, pulterkammer og garage! Nu er det endelig ved at være tid til at få det stillet frem og se om vi kan komme af med noget af det. I weekenden er der nemlig Vorbasse Marked og vi har en stand :-)
Sidste år havde jeg lavet stiklinger af mandstro og kæmpeverbenaer - for at demontrerer hvordan de så ud, havde jeg lavet et par buketter....jeg solgte kun et par stiklinger, men jeg kunne have solgt 10-15 buketter!

Min humle er vokset helt vildt, man skal vare sig når man går forbi den, den kan kradse noget så frygtelig!

I skal ikke snydes for billeder af dahliaerne, der blomstrer i et væk, I kan bare klikke væk hvis I er trætte af dem, men hvem kan blive træt af noget så smukt.....;-)






Jamen ses vi ikke før, så ses vi til Vorbasse Marked......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar