tirsdag den 26. juli 2011

Sensommerhaven

Det er vel sensommer allerede - puha hvor tiden går! I morgen er det min fødselsdag, jeg er begyndt at fortrænge hvor mange år, jeg bliver.....stoppede med at tælle, da jeg blev 29 ;-)
I drivhuset går det stille og roligt fremad; der er mange og store tomater, nu mangler vi bare at de bliver røde, basilikummen står og venter på dem ;-)

Der er enkelte vindruer, der er ved at blive modne - de skulle gerne nå det til d. 6/8....men det tror jeg også de gør. Da jeg blev 29 og ca 12 måneder (!), skulle vi bruge druerne til dessertbordet til min fest og det tegnede rigtig godt, der var mange druer, de var modne og rigtig søde......desværre glemte jeg at lukke døren til drivhuset, og da jeg på et tidspunkt kigger ind, er alle druerne væk! Til gengæld var der er del fugleklatter på jorden.....der var vist nogen, der havde haft en fest!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar