mandag den 31. marts 2014

Haven og lidt andet



Min stjernemagnolia på nippet til at springe ud for en uge siden - nu står den i fuld flor og dufter vidunderligt.
Fire små påskekyllinger fra den lokale Coop - 30kr
Min skønne kat, der gør det, den er bedst til - dovner!
Jeg forelskede mig i nogle lignende (Claus Dalby)-stativer i Bilka - 900kr!!!! Heldigvis har jeg jo min egen  Claus og han har fabrikeret to stk til mig for 250kr (her er dog ingen arbejdsløn iberegnet).
Hyacinter i fuld blomst - kan ikke mindes de var hvide, da jeg plantede dem - skifter de farve lidt a la hortensia?
Det gode forårsvejr i weekenden gjorde at BonFire-stativet blev fundet frem - vi lavede skvalderkålssuppe og snobrød og duftede skønt af bål og røg!
Velduftende fresiaer
Bedst af alt - jeg nød morgenkaffen med bevidstheden om, at jeg har fri de næste tre uger pga. Forældreorlov og ferie...Ahhhhhhhhhhhh

Ingen kommentarer:

Send en kommentar