søndag den 27. juli 2014

Gårsdagens buketter og lidt inspiration til ganen

Vi fejrede min mands og min fødselsdag i går - han blev 43 i tirsdags og jeg bliver 37 i dag (.....................)
Jeg havde været i haven og finde lidt til nogle buketter - elsker min have!







Vi serverede kold agurkesuppe- jeg brugte en opskrift af James Price fra Politiken, derudover fik vi Gratinerede rejer som jeg tidligere har skrevet her i bloggen - de er en vinder hver gang! Price vil elske denne ret, rejerne svømmer i smør ;-) Og slutteligt fik vi koldhævede boller med diverse til. Ingen kage (jo rester af Banankage med knas) jeg er på kur - har smidt knap 8kg på trods af ferie - et skulderklap til mig! Mangler minimum 5 kg mere.......

2 kommentarer:

  1. Tillykke med jer begge..

    Og kæmpe skulderklap til dig.. åhhh jeg skal også i gang med at tabe mig igen

    SvarSlet
  2. Takker :-) For mig har det været en motivation at veje mig dagligt på det sammen tidspunkt - så har jeg lynhurtigt kunne se både gode og dårlige resultater og hurtigt rette ind, når det er gået ned af bakke. Og så har jeg ikke gjort det for hurtigt, jeg startede 2. påskedag og har været til et hav af konfirmationer, 40års- og 50 års fester, festivaller og andet - jeg har spist alt, bare med måde! Dog ingen sodavand og et minimum af kulhydrater/stivelse. Jeg fortsætter kampen (for det ER en kamp!) :-)

    SvarSlet