tirsdag den 22. november 2011

Et par nye nisser ombord

I søndags var jeg til Kreative Tøser-marked i Billund. Jeg bliver så misundelige, når jeg ser alle de flotte ting, som disse kvinder kan kreere. Jeg ville SÅ gerne have evnerne, men det har jeg desværre ikke :-(, men jeg kan så meget andet ;-)

Jeg havde udset mig en nisse på Lenes blog og suste over og erhvervede mig én.

Ja billedet viser desværre ikke de fine detaljer, men den er SÅ fin og gennemført lavet! Den vil gøre glæde at taget frem fremover hvert år i december.

Jeg var også rundt og kigge andre steder og jeg kunne ikke stå for denne lille strømpenisse, der titter frem fra den gamle margarinedåse

Min datter forelskede sig i disse keramikvedhæng til øreringe og vi købte et sæt "ring" med 3xvedhæng, nu må jeg lige en smut i Panduro efter nogle guldringe...

HVIS jeg kunne hækle, så ville jeg fluks lave en sådanne poncho eller hvad det nu hedder

http://garnsalg.dk/catalog/product_info.php?cPath=26_150_122&products_id=1219&osCsid=6defdc80febd2cecce595bd052625125

4 kommentarer:

  1. hej det er da en super sød nisse, kan godt forstå dn skulle med dig hjem og bo. ha en dejlig dag klem

    SvarSlet
  2. Den er nu strikket ;) men nogle dejlige juleting du har fundet

    SvarSlet
  3. Der kan du bare se hvor lidt jeg ved! ;-)

    SvarSlet