fredag den 20. maj 2011

Dræbersneglene er tilbage....

....ja de har jo egentlig aldrig været borte, desværre. I går aftes fandt jeg en lille ulækker én af slagsen ved mine dahliaer og desværre var der allerede spor efter den lille slibrige satan! - så nu vil jeg ud mens morgenduggen stadig er der og sneglene ikke er krybet i ly!

Mine dahlier skyder flot i vejret! Glæder mig til de står i fukd flor og håber ikke sneglene er FOR hårde ved dem!



Salvien har overlevet den hårde frost og inden længe står krukken med masser af flotte blomster. Salvie er formidabelt sammen med parmaskinke og parmasan på et stykke kalvekød eller "bare" et kyllingebryst.

Min seneste nyanskaffelse (sammen med et par sko!) er en geranium (Rozanne). Den bliver prist af mange også Claus Dalby og jeg har ikke haft den i haven før. Mit håb er at den kan dække nogle bare pletter hist og her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar