søndag den 10. juli 2011

En varm velkomst


Vi kom hjem fra Ærø i går eftermiddags efter en skøn skøn ferie, øen skuffer ALDRIG! Det første jeg gjorde, udover at hente katten Ib fra kattepensionen, var at skynde mig ud i haven og hvilket syn! Kaktusdahliaerne står i fuldt flor i de flotteste varme farver. Jeg havde en god undskyldning for at lave en buket, hvis man da skal have en undskyldning for det ;-), da vi skulle til endnu en 40 års fødselsdag.
Der var stadig mange tilbage, efter jeg havde taget en pæn portion til en buket.

Ærteblomsterne er også sprunget ud, mens vi har været afsted - de dufter helt fantastisk, og som med mange andre blomster så kommer der bare flere, jo mere man plukker! Rundt i kanten står der noget, som min svigerfar ville kalde ukrudt, men jeg mener, at om noget er ukrudt afhænger af det øje, der ser og jeg synes de lange græsser er pæne i buketter, så de får lov at stå sammen med ærteblomsterne.

I sidste uge fik jeg løbet 3 ture på Ærø og udsigten kan Vorbasse og omegn altså ikke hamle op med....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar