torsdag den 28. juli 2011

Det var så lidt mht. vejret i går ;-)

Jeg fyldte 34 år i går og hvilken dag at have fødselsdag på! Vejret var jo fantastisk. Jeg nød en stille og rolig dag herhjemme med ungerne, manden var på job. Om aftenen tog vi på Bones med mine forældre - fødselsdagsbarnet spiste gratis ;-) Dog bar besøget lidt for meget præg af, at der var meget travlt, lidt ærgeligt. Bagefter fik vi italiensk is uhmmmmm og vi kunne sidde udenfor og nyde den.

Jeg fik min fødselsdagsgave tidligere på sommeren, nemlig et bålsæt fra Bonfire som jeg er meget glad for. Min mand mente dog, jeg skulle have lidt på selve dagen, så han havde en fin buket med hjem :-) Dejligt jeg elsker jo blomster og specielt det søde kort blev jeg rigtig glad for.


Den fine buket - forstår ikke helt kompositionen i buketten?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar